Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. augusztus 10., vasárnap

Naplóbejegyzés: Aug. 4.(0,3)

"délelőtt szundítottam 1 órát persze végig a töltőmön feküdtem
ettől gecire fáj a hátam
nem szállították ki a mobilomat
emiatt nem jutottam el az ikeába matracért
egész nap Rach-el rohangáltunk a kibaszott melegben
Bagót egy órán keresztül eltűntnek hittem
este kibaszott nagy vihar volt
most is ok nélkül izzadok
és fosok mint egy lúd

természetesen hétfő van.

ma csupán egy érdekes dolog történt velem: a Perfect Blue-t 3asban néztem végig egy Pajti nevű hörcsöggel és a gazdájával SI-val az Odeonban. láthatóan mind2ejüket teljesen lekötötte a film."

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hogy is volt ez? Jó sztorinak tűnik.

D. írta...

elmentem az odeonba megnézni a perfect blue-t. voltunk kb. 3an a moziban. én egy SI nevű lány (eredeti neve: Kiss Orsolya. lelőttem az alias-t bocs, de leszarom) és a Pajti nevezetű mozikedvelő hörcsöge (akinek becsületes polgári neve: Kiss Pajtás). beszédbe elegyedtünk és a fura lány azt mondta, hogy Pajtival a legjobb moziba menni. ezt be kellett látnom: 2en néztek filmet egy jeggyel (feltéve ha nem bukik le a bejáratnál a macskadetektoron), percenként nagyjából 1,5 popcorn szemet eszik, és kicsi az űrtartalma tehát abszolút takarékos. a filmbe se beszélt bele. teljesen le volt nyűgözve igazából, nem is tudta néha eldönteni melyik szemével nézze. enyi a sztori.