Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. október 17., péntek

a 77-es csapdája

soha ne ülj fel a 77-es trollra. soha. ne.
ne!
A-ból szerettem volna B-be jutni, majd vissza A-ba. nagyon siettem. átszállások, tömegköz meg minden... majdnem egy órája folyamatosan. az A-B szakasz volt az utolsó. ismeretlen terep.
A-ból gyalog indultam el B, a végcél felé, de nem volt jó... kibaszott messzinek tűnt. ám ím. hah, nini egy troll, felszállunk erre hamar na ottleszünk iziben hiszen na (legalábbis izibben, mint gyalog). az első rossz jel talán az kellett volna legyen, hogy a gecidurva távon csak egyszer állt meg és ez a megálló nem volt jelölve a menetrendben + ott semmi más nem volt azidő szerint, mint emegy irdatlan luk. nemis luk, mondjuk úgy inkább, hogy nagyon sokmindennek a lefeléorientálódott hiánya. nemtűntfel. siettem. hah leszálltam gyalogoltam még kb. 200 métert és jóvagyok. odaérve agyfasz (szimpla... mindennapos) ehh...
megállóba vissza. pár perc... troll megjön, ahogy megáll tel lemerül és kikapcsol (rossz jel 2.). felülök, megyünk. megyünk vagy 5-10 percet, a szöveg szerint A megálló következik. leszállok.






hát ez egy KIBASZOTT FALU. annak is a KIBASZOTT FŐTERE. lottózó, CBA (péntek délben zárva, rossz jel 3.), harangkongás + templom, több tyik... illegnek, ősi istenről elnevezett "eszpresszó", és valami boltocska, rajta táblácska: "virág és hűtött üdítő". ??????????????????????????????
a szöveg szerint troll 10 percenként kandikál arra.
möh. mit lett mit tenni, szomjas vagyok megpróbálom a boltocskát. "virág + hűtött üdítő"? a kevésbé tájékozottak részére: ez az árukapcsolás egy olyan marketing-evolúciós vásárlóhelyi zsákutca kb. mint mondjuk az állatvilágban a dodó, vagy 50 Cent. bementem azért.
- hideg üdítőt szeretnék.
- hideg üdítő nincs, - mondja a virágárúsnak látszó virágárús - viszont ma reggel érkezett muskátli.
- üdv és viszlát. - erre én. kocsmába be, hajj.
odabent minden repedt és az egyetlen seggtoka-szagú játékgép körül apró, torz öregemberek tömörülnek kupacba. nemtudom kedveském izzadtál-e már valaha szart... nah ők azt csinálták versenyszerűen.
- nincs sör! - ezzel köszöntöttek rám se nézve.
- igazából ásványvíz, vagy kóla is jó lesz.
- azsincs.
...
(rosszjel 4. - 71.)
egy pöppet megilletődve megyek vissza a megállóba... balsejtelem gyülekszik a jobb herémben. nem jó ez így. egyszercsak ikreket toló babakocsis fiatal anyuka jön jobbról és rámköszön, és tol tovább. a bubelék (egyik rózsaszín, másik kék sapakban) szuggeszíven bámulnak. marcona baba arcok. zene a zsebemben... visszakapcsolt a telefonom? felhívom az egyetlen embert aki ilyen helyzetben egyáltalán releváns lehet, de persze bizi és 3 mondat után off. nem terhelem.
megjön a troll... telefon megint lemerül. mind1 csak el innen.
aztán rájövök. gecire nemtudom holvagyunk és mégcsak ott se... a kezdeti sejtés lassan rémes ténnyé formálódik. el van baszva ez, bizony. ez valami Heisenberg-féle bizonytalansági mező, avagy keresztút a másvilág felé, esetleg Newton-i hexenschuss. egy pont amitől a fizikai valóság vonaglani és üvölteni kezd. semmi kétség, igazi tér-idő túrórudiba kerültem. kinézve az ablakon még egy világítótorny is felsejlett a távolban, majd egy réghalott ismerősömet véltem felfedezni az utasok között. nem mentem oda köszönni.. volt elég bajom.
és ekkor vágott belém. de jaj. mi van, ha nem is a reggeli rovancs miatt vagyok öltönyben? mivan ha... meghaltam és eltemettek. ha az egésznapos szívás csak szimbolikus. a BKV jelképezi a küzdelmes életet... és a telefonhívás az utolsó lehetőség a búcsúra, üzenhettem volna a szeretteimnek. de aztán megszólalt belül az ösztön-én:
- akkor miért a vacakabbik zakódban temettek el?
- mert a jobbikat bedugták a zaciba te tagvalag. - válaszolta a kutya.
DE NEM! ELÉÉÉG!!! jeleztem és leszálltam.
A-ban voltam. visszaértem a kiindulóponthoz. ekkor már legalább fél órája ültem a trollon és pont akkor ért oda az anyuka mosolyogva az ikrekkel, akik ha lehet még delejesebben meredtek rám.
villamosra fel. el. el... messze el. a sulihoz visszaérve már csak azon tanakodtam a Mimóz(á)ban igyam magam halálra, vagy a Kancsóban. Kancsó párti vagyok, de a Mimóz közelebb van és az idő és a táv ez1szer faktor.
hazafele vettem még alkoholt. és cigit. és fagyit. az önpusztítás most az egyetlen járható út. üdv és viszlát.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

világítótorony-fixált vagyok, el kell mennem oda.

Névtelen írta...

Ez most akkor egy troli? Miért hívod trollnak?

D. írta...

s: zsír. de ne ülj fel a 77-esre.

w: becézze ezeket a halál fingós öreganyja!

Névtelen írta...

ha csak az visz oda, muszáj lesz.

D. írta...

és ha csak gyógyó, avagy delej? és ha nem is létezik? és ha a 77-es sem létezik? és ha én sem létezem? mivagyok én neked? adat. hátakkormeg. ne kockáztass. kerüld a 77-est. énaztmondom. én az adat.

Névtelen írta...

az adatok sokszor pontatlanok & megbízhatatlanok, így az is lehet, hogy csak el akarsz téríteni a világítótorony-látástól, te, az adat.

más: 'apró-pó spam következik. bocs de kihasználom, hogy ez egy macskabarát blog': tenyérnyi cirmos-fehér kandúrállat ingyen elvihető, esetleg házhoz szállítom, bár az kicsit macerásabb, de leküzdhető akadály. ha igényt tartasz rá / ismersz olyat, aki igen [és nem azért, hogy kinyomkodja a szemét, felvágja, csonkítsa, etc.], sikíts pls.

D. írta...

jah. igaz. lehet csalok. paranoia. helyes.

van nekem még másfél a nyakamon, de azonnal igen. az ügy érdek. teszek.

Névtelen írta...

kösz >8)