Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2009. január 2., péntek

u.hu

ideült egy bagoly... az előbb. nemtudom miért, de ült. itt. mikor pipáltam. egy pillanatra megszeppentett. nézte az udvart. és akkor rájöttem, hogy a bagolyok mennyire fölösleges állatok ugyanis. ám.

le kell szögeznem: én kedvelem a baglyokat. főleg a kicsit, a kuvikt. de akkor is. nemhiábahogy az egeret, pocokot minden róka, bolha, ölyv, kaktusz egésznap kergeti, de mikor este kimenne a lyuk szája mellé pössenteni 1et a hóba, vagy keresni egy szotyit, egyszerrecsak ráesik egy ilyen. kész!

szerintem az elragadott egér is a bagoly karmai közt ahogy az viszi kínjában röhög: - "hogy nézhet így ki valami?". szerintem ez bosszantja igazából a baglyokat, ezért fogdosnak össze mindent amit csak tudnak... hogy előadják magukat mint ragadozók. mert amúgykülönben eléldegélnének azok gombán meg tobozon, de akkor végképp rajtuk röhögne az egész állatvilág. az elméletem ékes bizonyítéka pedig nem más, mint: a bagolyköpet! ebből látszik, hogy nemcsakhogy nem szeretik a rágcsálóféléket, de rosszul is lesznek tőle. nem bírják megemészteni.

ezt a kritikát ráborítottam V-re, mert jött kapóra. erre ő feltételezte, hogy engem elátkoztak és volt e az említett bagolynak rézfasza? megnéztem, nem látszott... dehát hidegvan. aztán elkezdtünk a rézfaszú bagolyról jammelni, hogy mi is ez és mitakaritt. holfocizik? van-e réz heréje is? merhogyha adott egy 16-17 centis tömör rézből (okkult-réz???) készült hímtag, akkor ahhoz kurvanagy bugoly kell ám, hogy azt elcipelje (a fejtegetés amolyan gyalog-galopposan nézett ki. pöppet. amúgy.) meghogy ha folyton merevedett állapotban van, akkor mindenbe beleakad, az egész madár leborul az ágról meg ilyesmi - gondoltam én. ezért arra jutottunk, hogy mechanikus /elektromos megoldással kinyújtóztatható, amúgy petyűhödötten viselhető device-ról lehet szó... finommechanika.. csúcstechnológia.
kiberfasz!
namostde! akkor honnan nyeri az áramot/energiát? a széttárt szárnyaira erősített napelemekkel ácsorog, mint egy idióta? áh nem.. éjszakai állat. akkor lehet kis dinamók vannak a szárnyai alatt és azokkal nyomatja ahogy repül? mivel régről maradt ránk ez a rigmus a parázna fémpöcsű uhuról ezért nyílván olyan technológiáról lehet szó amit legalább pár száz éve használnak...


elveszettnek hitt oldal a titkos fóliáns, a Néphiedelmi Agyfaszhatározó c. remekműből, amit idén szeretnék megírni és megrajzolni.
(copyright ezúton bejelentve ofkorsz.)
elnézést kérnék minden érintettől... nem voltam ott anatómián mikor a baglyot tanultuk, a model pedig elrepül. egyszerűen. el. tudom már így kicsit steampunkos, meg a bagoly nehezen teker, de még mindig hihetőbb, mint a napelem meg a dinamó.
04: 09 - kieg.: V szerint a baglyok tekerésképtelensége feltételezi egy ördögi titkos társaság létezését... akik hát... feltekerik nekik. előtte. úgy. hogyénerrenemgondoltam! (valószínüleg mert nincs kedd.)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! D
rágaédesapám sokat emlegeti a rézfaszú baglyot. Sosem értettem. Köszönöm!

Névtelen írta...

a szerkezet felépítéséből úgy tűnik, hogy egy nőstény is simán felveheti. ezek szerint akkor létezhet rézfaszú tojó?

tyűű.

D. írta...

kl: még jönnek még. dolgok.
s: igen, a tény mondhatni.. odabasz. (asszem a bugolyoknál a hím a nagyobb, úgyhogy lehet egy tojónak mégis nehéz ez.)

Valchi írta...

A Rézfaszú Bagó egyébként egy ártatlan ám csúnya dunántúli munkásember volt, úgy hívták ugye hogy Bagó (talán gúnynév?), és istentelen vörös szőrzete volt mindenhol. A szülők meg ezzel ijesztgették a purgyékat, mint Szabolcsban a kukázó cigányokkal, hogy elviszik a rossz gyereket.
De ez a városi legenda csak távoli rokonságba állítható a Rézfaszú bagollyal (azért leleményes a magyar nép, nem? Ha valamit nem ért, magyarosítja: ld agronómus-ugrómókus, satasata)
uff: egy bölcsész

D. írta...

szerintem ez belemagyarázás... én a tudományban hiszek! (lásd: "a bagoly egyáltalán nem ragadozó hanem csak kompenzál"-levezetésemet itt fentebb. :P)

D. írta...

és csak hogy tudd lesz zsákosember is... beeee!

D. írta...

és a szatmári húsevőtehénre is külön ki fogok térni... meg a szentannai vérmókusra. mielőtt azokra is rászálsz, fénylény!