Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. december 19., péntek

lézi frájdéj eksön

- teszek-toszok, majd suli. hirtelen érzem, hogy nekem jávorszarvast kell ennem. lehetőleg rögtön. szereztem is...
meg kell mondjam a jávorszarvas, mint intézmény már eredetileg fent volt a világ leggyanúsabb dolgainak listáján, de a mai nap minden furmányos, agyalapi sunyileső-funkciómat szanálta. hús, amitől azonnal megszenderülök. kellemes hangulatú dögevő teletabivá avanzsáltam és csak a perverz irónia kedvéért...tobzos-magos-zabos édessüteménnyel fogyasztottam őt, kigúnyolva ezzel isten jávorszarvas-életvitellel kapcsolatos terveit. ennél már csak az lett volna szebb, ha - mint egyes kultúrországokban a szték mellé az étlapon - oda lett volna írva az elhúnyt állat neve. az enyémet egyértelműen Aldónak hívták. éreztem a zamatán. a második csomag pedig Bence volt, mert az olyan kis hamis. BTW kevés zseniálisabb ÉS perverzebb találmánya van az embernek a világon, mint a hurka-kolbász készítés.
- vásárlás közben utamat állta egy kiber-jegesmedve androidokból (vagy ursoidokból) verbuvált zsoldos-dixiland formáció. rá kellett jönnöm, hogy nem vagyok felkészülve az ilyen esetekre... ez volt a jövő. ott állt beteg mosollyal és akkora picsákkal, mint egy-egy versenylóé.
- visszaérve az suliba egy éppen hoz-teszként működő csoporttársnőm megragadott, hogy szabadítsam meg őt azonnal a rátestált 3 japó vendégtől, akár szexuális ellenszolgáltatások fejében is (az ilyeneket jó lesz jegyeznem amúgy). természetesen segítettem neki, főleg miután legnagyobb döbbenetére kiderült, hogy tudnak angolul. első útunk a wc-be vezetett és hatalmas mázli, hogy beszaladtam kezetmosni 5 perccel korábban, mivel az egyetlen divájsz ülőkéjének pereme körbe volt fosva. kívülről. hevesen. elnavigáltunk.
- túráztattam őket pár órán keresztül, bár kiderült ők is a szokásos kollektíva formációt támogatják ami a gaijinekkel való kommunikációt illeti. mesélek-> fordító röhög -> fordít -> mindenki röhög... bár mindenki ért angolul. agyfasz. egy bejgli-vendéglő felé az egyik derékszögű nénit meglátva (a derékszögű néni-klánból, merthogy több is van) über-becsülettől és riszpekttől duzzadó bordakosárral megkérdezték ő mohamedán-e esetleg... le is fotóztam őket vele. amúgy volt rációja a sejtelmeiknek, mert a néni kelet felé görnyedt. ez további megfigyelést követel. rájöttem ezek olyanok mint a jawák.

1 megjegyzés:

Viola Baier írta...

Hi! Thank you very much! Happy that you liked my film!! Merry Christmas and a greaaaat 2009!!

v