Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. december 5., péntek

wörd

a. soha ne menj finn hacker-lánnyal vásárolni, mert azon fogod kapni magad, hogy ajándékokkal megrakodva poroszkálsz mellette, mint jó házinigger, míg ő borzalom angollal nyomja a baromságait, szörnysajt szaga van, csak felfelé néz, mindenkinek nekimegy és nagykanállal tömi beléd a fagyit (rendszeres agyfagy) ahányszor megpróbálsz megszólalni.
ha jobban belegondolok sosemenj finnekkel sehova. főleg lányokkal ne. a finnek mind bolondok. a lányok is. főleg a lányok.
mindenképpen meg fogsz halni. vagy agyonbasznak az ajándékok, vagy félrenyeled a röhögéstől a saját fagyitól csöpögő szakállad. nem szép halál... nem szép. pontosan úgy fogsz kinézni, mint akinek a tüdejét telelövellte szerelmének tejével egy pajkos andalúziai csődör.

b. a török leszbikusok a megtévesztésig hasonlítanak az átlagon felül kereső roma férfiakra (pocak, szőr, fux, hangoskodás mind stimmel), annyi eltéréssel, hogy az említett roma férfiakat ritkán látom szivarozni... vagy egymással smárolni (fleppelve-flappolva habzsolósan!!! aztán egymás nyálát lefetyelik a bajuszkájukról.. JAAAAAAAJ).

a. + b. = interkultúrális agyfasz

más:

"klappar báver"-t vásároltam... dúskáltam vihogva a hódban mondhatni. elküldtek az eladók végül és átrendezték a kínálati kosarat többfelé osztva, hogy ez többet ne fordulhasson elő. jéj! segítettem az eladóhelyi értékesítést egy új tapasztalattal a vásárlói engedetlenség és dementia tárgykörében. 2lábonjáró új tapasztalat vagyok bárkinek amúgy. jobb zsebemben egy kék nyúl lapul, a bal pedig tele van nyugtatóval. nefeledd: élni jó!!!

eltiltottak egy apró gyerek látogatásától. komám 2 éves kisfiával pedig tökjól elvoltunk pár hete egy egész délután, hihetetlen edukációban részesítettem állathangokból. már nem csak azt tudta, hogy a kutya mondja: vau-vau, boci mondja: mú-mú, hanem pl. vuki mondja: rrrrrrrrr... boldog buckalakó pedig mondja: ghögrörr...khogorrg... meg drath vader mondja: (fura göhös vödörbeszuszogás), ill. megtanítottam, hogyan vágjon olyan fejet mint Palpatine császár és dörzsölgesse a kis kezeit. de nem... mielőtt rosszra gondolnál, nem azért banoltak az otthonukból mert a gyereküket a sötét oldal szolgálatába állítottam, hanem mert álítólag azóta ahányszor ottvagyok, vagy szó van rólam a gyerek képe elkomorul és a feje "megeresedik"(!!!). szerintem csak az ifjú Márk Özséb megpróbál ilyenkor mentálisan elpusztítani (ami nevetséges... mert fejletlen az agya), szerintük meg tartsam magam távol, nehogy tőlem tanuljon meg beszélni.
möh. fokkin' panssies!

dolgok amiket megbántam a héten:
- végigültem egy meleg-reklámokról szóló TDK előadást.
- még mindig nincs engedélyem emberölésre (viszont már állami felhatalmazásom van megszodomizálni mindenkit aki ostoba és/vagy kellemetlen.. bizony sírva fogjátok lefetyelni a saját saratokat egy cicatálból... muhawhawhaw haw.... haw).
- nem vagyok béna, hülye, süket, vak és magzatkortól heroinfüggő. tehát gyakorlatilag emberi koalamedve.
- a télapójelmezemen nincs slicc viszont 3 helyszínen fogok a tagoncokkal és mammerekkel teázni egész nap, de csak az utolsó állomáson kaphatok rumot a teába. slicctelenségem oka pedig: a slicc a télapójelmezen illúzióromboló. szimbolikusan. megöli a fíling-t.
remek. azzal fogom kárpótolni magam, hogy úgy megénekeltetem őket, hogy bevérzik a szemük!
Halmos szerint egy igazi télapó amúgy is "konyakot hugyozik és mézet szarik". szerintem összejön.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Miért kell a buziknak külön reklám?

D. írta...

mert speciális az ízlésük (/van nekik) és tele vannak pénzzel.

Névtelen írta...

Honnan van pénzük?! Találják a szivárvány alatt?!

D. írta...

lol.
1. nagyrészük diplomás.
2. az egynemű kapcsolat egyik előnye(?), hogy nem kell gyerekre költeni.
3. megfigyelhetően ambíciózusabbak, mint mi nem melegek. vagyis ti. én leszbikus vagyok. (szerintem nem érzik magukat biztonságban társadalmilag és ezt azzal próbálják ellensúlyozni, hogy magasabb státuszú pozíciókban helyezkednek el. érinthetetlenségre vágynak? bizonyítani, hogy érnek ők is annyit, mint más? esetleg többet is? ki tudja...)

és mivel van idejük és pézük rá ezért sokat olvasnak, utaznak, kultúrálódnak. tehát olyan célcsoport akik nem vehetőek egy kalap alá pl. az átlag magyar fogyasztóval. kifinomultabb embereknek kifinomultabb reklám + speciális elérés. nematzmondomhogy nem fogják megvenni ugyanazt a vodkát, mint mondjuk egy miép-ork, csak másra is van igényük. pl. a miép-ork elalszik már a dájhárd4 alatt is. capisce?

Névtelen írta...

Logikus, oké.

D. írta...

"knowledge makes excellence." have a happy armageddon.

Névtelen írta...

Ha sokat olvasolhomár leszel ÉRTED!!

Névtelen írta...

Egyre inkább érzem, hogy nem akarok babátszülni amíg Ön él kedves D.
(és Márk az igazából nem is Márk, hanem Márton. bocsi.)