Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. december 28., vasárnap

rapid

hazaérve azt tapasztaltam, hogy az egyik nagyondrága cipőmben távollétemben túró keletkezett...

igen.

túró.

a tegnapi rengeteg barnasör és számolatlan tequila, vodka, birspálinka, rum (és valahol egy mézes-fűszeres vilmos) hatására nem sikerült még csak pityókás állapotba se jutnom, ámbátor ma reggel obligált fejfájásra ébredtem. azt hittem terhes az agyam. ikrekkel. rúgdostak is. anya leszek.

Bower várt a nyugatiban... szerinte isten egy természetellenes ötlettől vezérelve teremtett engem, hogy megmutassa miért kell az életeteket a jóság és jámbor megtartóztatás jegyében leélnetek. élő crash-teszt baba vagyok.

a vonaton ült tőlem nem messze egy ember, akinek egy luk volt a kobakja tetején. bele volt tűrve egy... talán szalvéta. úgy nézett ki első pillantásra, mintha kicsi turbánja lenne. másodikra is. néha kis furi véres buborékok keletkeztek a sebszél és fejfedő találkozásánál. fantasztikus volt. szolnoknál (hol máshol) enyhe habot eresztett.. akartam szólni neki, de olyan édesen aludt.

én is aludtam egy kicsit. dehidratált, a gerincvelőmben fortyogó dühtől hajtott álmom volt. egy kb. 15 éves torz, dagadt, nyomorék kislányról álmodtam aki időről-időre gyermekökölnyi aranyrögöket vomitált és emiatt megállás nélkül sírt. mindenki feleségül akarta venni. én nem. én csak vittem valahova. többre nem emlékszem. olyan ideges lettem, hogy felébredtem.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Úristen! Mi baja volt az embernek??

D. írta...

jégkorongozott(ha azt írtam volna 'hokizott' akkor kb. meddig agyalátál volna?).

Névtelen írta...

A mai után nem hiszem hogy Istennek köze van a létezésedhez. Saca elaludt hányás közben csak hogy tudd és asszonypajtás kibaszott ideges rád.

D. írta...

:D miért ideges? össze is fosta magát a szerencsétlen, vagy mi? egyébként is ő kezdte. sose értettem a rokknak miköze a dj-hez.. vagy az iváshoz ha már itt tartunk. vagy az életnek az érzéshez.
sajt. na az igen. arról tudnék mesélni.

de mi a tanulság kedves ödömérék? csak azért mert valaki sokat iszik az nem jelenti, hogy tud is. (ez az autóvezetésre, kefélésre, ugyanúgy vonatkozik.) van amihez nem elég a gyakorlat. van amihez érzék kell.