Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. december 19., péntek

morom

feltűnően csinos lányok szolgáltak ki a börgerkingben.
(ez két dolgot jelenthet:
1. valami készül... valami pr/világvége/sátánista fondorlat
2. megint rajtam van az anyuhúzigáló papasági-roham)
sajnos csak 5forintosokban tud visszadni, de hozzádob az agykásából egy trüffelt:
- ..így legalább többnek tűnik!- mondja. vállatvonok.
- te meg szebbnek.
mosolyog, elpirul. szomorú. nem bók volt.

...a kelekótya körbe-körbe rohangálás, zene, ajándékok meg minden. a karácsony botulizmusa amitől olyan lesz az agyatok, mint a honvédségi szappan. nekem nincs karácsony-fílingem. nemcsak hogy egy szikra hó nincs sehol, de a szaga sem olyan. minden fura. mint mikor túl sokáig hagyod a ruhákat a mosógépben. öblítő és tisztaság keveredik a múlandóság egy lehelletnyi, pikáns kis aromájával - furi. és mindig furi gondolataim támadnak tőle. ...eh.

no es importante.

a telet szeretem. az egyik olyan jelenség a természetben ami teljesen egyenes veled. nem becéz, nem játszik és nem köntörfalaz. semmi hajsza, semmi vadászat, tiszta, üres, néma. erő és tökéletesség. nem csalfa hormonokkal vagy búskomor, színes DM-levelekkel üzen. nem dühös. nem gőgös. egyszerű és rettenetes: meg fogsz halni. atyai szavak, amik barátságos ősi szólamok utolsó mély akkordjainak lecsengéseként bizseregnek a faji emlékezetben - maradj a többiekkel. maradj biztonságban. maradj melegen.

ő az apa aki mindig távol van, valahol a látóhatáron túl, és mikor végre hazaér keblére ölel mindenkit akivel szembejön. de ha túl sokáig ölelkezünk nekiadjuk lelkünk minden szeretetét. opálszínű szemeiben megláthatjuk a csöndet, az igazit. elringat és elalszunk az ő hatalmas karjában és velemegyünk, mikor újra útnakindul.

a legdrágább barátom. megtanultam állni a sziklarepesztő kézfogását, az arcomon sem hagy nyomot a csók amit ad. az én házamban helye van mindig, a történeteimet hallgatja üldögélve az ablakom alatt. éjszaka pedig nagyon halkan dalt dúdol egy messzi tájról, ahol még nem járt ember, ahol nincs idő, ahol nincs fájdalom. ahol csak béke van.

hol késel pajtás?

2 megjegyzés:

Bab írta...

Na bakker...úgy olvastam az elejét, hogy "bőrkemping"-ben...
érdekes hely lehet az olyasmi...

D. írta...

én terveztem már hogy kivonulok és építek kunyhót bölényből és lajhárból, de a természetben nincs kávé. se sör. és messze van. + a legtöbb állat gyűlöl. (én amolyan anti-hófehérke vagyok, az egyetlen közös bennünk a bőrszín)