Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. december 20., szombat

Naplóbejegyzés: Dec. 20.(30,31)

felkelek... az egész lakás zavaros.
kibotorkálok a fürdőbe nagynehezen.
a wcben áll a víz, a tetején egy kis fekete tanga úszik... déjá vu.
visszabotorkálok, hogy megnézzem van-e még valaki az ágyban.
van.
kezdenek rémleni dolgok. ránézek az órámra: fél órát aludtam.
pöszmögtetem, hogy lekési a gépet.
felemeli a fejecskéjét és ökölbe szorult angyali arcából áradó matrózfingszagú lehellettel tudtomra adja, hogy eldugult a wc.
- észleltem.. - mormogom, míg elkészítem a reggelit és beteszek egy rajzfilmet. füstöltsertéscomb-tojás-hagyma-pirítós, "reggelipehely" + tej, 1 deci vodka kávé helyett ahogy ő szokta (B.I.L.F.) . míg túrja lenyúlok a wc-be és kiveszem a dugulás forrását: egy kiskutyás zoknit. kimosakszom. túlságosan fáradt vagyok, hogy felbasszam magam.
csak célfeladatok elvégzésére vagyok képes.
morzében gondolkodom.
a pehelynél tart. belekanalaz. megrágja. lenyeli. pofátvág. "perk' !"
belekortyol a vodkába. pofátvág. "perk' !"
3 másodperc processing. felszalad a tökéletes ívű bal szemöldöke és összeönti a kettőt. megkóstolja, majd elégedetten majszolni kezdni.

...

az elmúlt pár hétben rá kellett jönnöm, hogy imádom az olyan nőket akik rendszeresen fittyet hánynak a természet törvényeire (vagy Trilla esetében a thermodinamikára <-( ez az a szó)). hasonló a hasonlót vonzza.. gondolom.
mosogatok amíg ő tekereg, mint egy cica és utánnamkotor.
"képzeld nem haltam meg, dugjunk!"-szexről viszont szó se lehet. 10 perc múlva itt a taxi és életemben egyszer próbáltam úgy közösülni, hogy spongyabob ment a háttérben. soha többet. ezután megpróbálja ellopni a hajam. rászólok. durcog.
megjön a kocsi, elkezdjük lehordani a csomagokat (főleg ruhák amiket 4 hónap alatt egyszer se hordott) és betuszkolni. közben beletöri a lakáskulcsomat a zárba. de semmi baj... majd biztos megoldom.
búcsúzóul a nyakambaugrik és rámszorít. én meg a falnakdöntöm mielőtt elesek. ez elég erotikusnak hat. nemaz. túl korán van... ilyenkor még nem tudok állni.
a taxis (megtévesztően hasonlít raszputyinra) kajánul vigyorog. beülnek. elmegy.
még sötét van. állok az utcán. nézek. V-nek volt igaza... tényleg egy rossz cyberpunk történetben érzem magam. én leszek az akit a végén lelőnek.
remélem nem jön vissza.
Ada vigyázzon rá.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ada mint a prognyelv?

D. írta...

majdnem. Ada, mint Byron egyetlen törvényes gyermeke.

Névtelen írta...

Jesszus, iszonyatosan rámjött a nosztalgia. Arra ébredni, hogy Janó meg van etetve és népballadákat énekelsz és reggelit csinálsz. Nagyon durva.

D. írta...

csak az ünnepi szentimentalizmus. ne dőlj be neki.

Névtelen írta...

Úgy éltem, mint egy hercegnő. :P
Életem legjobb időszaka volt.

D. írta...

:\ örülök...

Névtelen írta...

Ez nem igazság, én még sosem éltem úgy, mint egy hercegnő... Pedig tudok még Spongya Bobra is dugni...

Névtelen írta...

:))) Szörny biztos vagyok benne, hogy egyszer érted is eljön a szőke herceg fehér lovon (vagy motoron).

Névtelen írta...

A sitten tíz perc alatt hercegnő leszel SSSzörny(és úgy fogsz fingani, ahogy a bagoly huhog). Kellemes kvanzát/karácsonyt/hanukát!

D. írta...

"mi ez az inpehtinencia?! könnyen gladiátohképzőben találhatod magad!!"

büntetésből mindenki megnézi a Brian életét még ma!