Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. június 30., hétfő

agent 42

anglia egyik legkisebb városának egyik legátlagosabb coffee-shopjában:

(magyarra fordítva)
D: - szeretnék egy lóbaszó kávét.
Gépből Kávét Csináló Ember: - ...(pontypofa)
D: - szóval... ilyen nagy legyen. (mutatja)
GKCE: - olyan nincs.
D: - na jól van szépöcsém! mondom mit tegyél. mekkora a legnagyobb poharatok?
GKCE és D megbeszélik a részleteket, mi kerüljön bele és mennyi, gyerek számolja a kombót veszettül, végül előáll egy komplett reggeli árával. reális.
GKCE(mormol): - ez nem is kávé, ez légvédelmi üteg.
D: - na működjed. és ha még marad neki hely tehetnél bele egy löketnyi whisky-t.
GKCE(darálja a magokat): - most akkor felébredni akar, vagy fejreállni???
D: - nem lehetne is-is? amúgy is mi a különbség?
GKCE: - ...ön ír?
D: - csak tiszteletbeli :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

az összetevők publikusak?

D. írta...

pub igen.

2 féle nem szarrápörkölt kávéból lett (jamaikai volt az egyik a másik nem ugrik be) amibe kevertettem egy rúd börbön vaníliát, fahéjdarabokat és narancshéjat. aztán mikor lefőttek lett még bele karamell trutymó, olvasztott barna csoki (nem ét, hanem olyan amiben sok a kakaó) méz, nagyon fullos zsírtartalmú tejszín, helyi tej (azért veszekednem kellett) piroszacskós fehér izé, vaníliafagyi, pici íz-rum, csokireszelék, színes vackok és egy gumimaci(azt másik boltban vettem). és addig erősködtem míg beletolt némi glenlivet (nem akartam chivas-t). nem fért bele végül csak a jégkásás pohárba, ami valamivel több mint 1 pint. (kb. olyan 7 deci lehetett az egész)

ennyi, a fickó (Brent volt a névtáblájára írva) már a felsorolás hallatán érezni vélte a szívrohamot. (én ehhez képest végigaludtam a repülőt)