Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. június 7., szombat

karma

lépések zaja helyett, suhogás, menekülés kósza márványszárnyakon
helyek, arcok, emberek - lapozok, lapozok, lapozok
láthatatlan vagyok, hátha valaki észrevesz... valaki érdekes, valaki új
kicsi fénypont vagyok és suhanok az éjszakában
szakavatott réme egy olyan kornak ami nagyonis jelen van, csak senki nem látja
A világ bajnoka!
Téridőhódítókoalaember!
helyeken vagyok és a térdeket figyelem, meg ugye a téridőt, ami egyre csak görbül
hiába sietek egyre jobban a különböző helyekre egyre és egyre később érek oda
ez valami szifon
kallódó lelkek pultoknál ülnek a karcos felületükön az odafagyott lehelletem
látszik, játszik, lüktet
aztán jönnek az elhagyott langusztaszerű ébernekvélt bölcsészhallgatók
a kishercegek akiket ha megcsókolsz békává változnak
a mindenttudó tetszhalottak
és megint csak a tartam és a szubjektív szemléleti forma
de a világot még mindig nem hosszúlépésekben mérik
se versekben és összetört szívekben
és ha bebizonyítom hogy nincs igazatok még mindig megszűntök létezni
ilyen a természetetek, kamikáze álmodozók vagytok
ha a világ nem úgy van ahogy nektek tetszik akkor nincs sehogy
csak a program, a ponyva, a kupi, a kutya, a zöld, a kert... a játék, az emlék
egy villanás a körút, elektromos kisülés
ionok... szubatomi részecskék tömege
egyszerű sorozattal leírható a ma esti rokk: 3, 7, 10, 12, 13
g, stampó, korsó, hely, és végül ker ami a stopp.
Laci, Ádám, Veronika, Malac, Kampó, Bower, Bella, Teréz, Léri, Klog a manó
rázkódik alattam a föld, tolják a zongorát
látszólagos csend honol a tiszta selyempárnák között
mozdulatlan örök szépséget rejtenek
légies monológját mindannak ami valaha is tökéletes volt ezen a világon
az én számra nem jönnek becéző szavak
az asztaloknál már csak árnyékok ülnek
egyedül vagyok
lassan elindulok haza
vagy egy másik kaland felé
más gépéről írni amúgy is tré

Nincsenek megjegyzések: