Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. június 23., hétfő

metro

"ki korán kel, aranyat lel."
mit lel aki le se fekszik? (agyfaszt)
((meg most vettem észre, hogy vérzik a könyök, egy kullancs ássa magát befele veszettül. kivágom várjá..))

szóval most jöttem haza a Gödörből (már egy ideje nincs kiszolgálás, de koncert van. Rogánnak mibaja?) skype-fon csörög... haverom barátnője boltot nyit a Camdenben, ugyan terveznék-e neki dekorációt ó léci-léci...? húzom a számat, erre már küldik is az alaprajzot meg a dokumentációt meg a többi fost. vazzeg.
ennyire lelkes és készséges balek volnék, hogy mikor ingyenmelót akar rámsózni a csórikám már meg se várja mit szólok hozzá? ejj.

azt hiszem távolságtartó leszek a világgal mostantól.

ezt meg ezt nézd végig jól.

9 megjegyzés:

Tara írta...

távolságot tartani jó, jobban lehet megfigyelni, és kevesbé torzít a kép..de nemis gondoltad komolyan :)
most majd abban a házban fogol lakni?
érdeklődöm..
jaa,ha már múltkor Te Kant-tal..akkor ha szép az ami érdek nélkül tetszik, akkor érdekes az ami érdek nélkül érdekel..paradox jelleggel látszik, de..pont Neked? tudod milyen az mikor az egész világ..mellesleg meg hagggyanak má'..
kusza?
azért érted.
:)

D. írta...

a távolságtartással voltak paráim. annyira el tudtam távolságtartani magam, hogy átmentem egy kísértetté (E/4) aki csak úgy amúgy mellékesen szemléli az életet. ez egy ördögi kör. járj óvatosan.
a beszélő viszonyt viszont felfüggeszteném egy időre vele de igen.

nyaraló-szerű a dolog, a lakolást beosztjuk. nem fogolok végképpp semmiképpp.

Kant-tal kapcsolatban fel kell tennünk magunknak a kérdést: mennyit tudhatott a világról egy olyan ember aki szűzen halt meg?

igen, de most az egész világ csak idegesítő és unalmas.

Tara írta...

úgy beszélsz, mintha ezeket a dolgokat csak egyedül Te éreznéd, nem pedig mindenki akinek az idegvégződésein hasonló alap-problémák hintáznak jobbra-balra, néha megkapaszkodva.
Kant-ot csak azért említettem, mert Te is a múltkor..egyébként meg. adat. meg összehasonlítási alap. nem Abszolút-Igaz mondó. számomra.
az E/4-et is ismerem, hát hogyne..sőt, jártam itt ott lent-fent, de minden, akárcsak az őrület, annak kérdése, elngeded e a zsinórt..nem a "ha akarnám tudnám"..hanem hogy mi az amit valójában akar az ember..azt mind megteheti..ha meg akar kattani, ha egyedül akar lenni, ha láthatatlan, ha középpontban..
mindenkinek joga bármi, amíg nem árt vele másoknak, nemigaz?
azt mondtad, nem célod a boldogság, aztán azt, hogy nem igazán teszel olyan dogokat, amiket nem akarsz/szeretsz.
ezt nemnagyon értem.
persze, kötözködés nélkül.
elvégre a kommunikácó, meg minden ilyesmi, az nem egy harc.

D. írta...

amit Kantra mondtam azzal magamat akartam nyakonvágni az előzőkért, ne vedd fel.

a mindenki idegvégződésein himbáló problémák nem is annyira alapok mint gondoljuk... ezek részei valami nagyobbnak. a buddha befejezetlen mondata.

nem hiszek abszolútúmokban, ahogy nem hiszek az igazságban sem :) abban meg főleg nem, hogy ember szájából bármelyik is jöhet. vannak jó gondolataik. de Hitler is mondott jó dolgokat.

nem hiszek az őrületben. minden tudatállapot, nézőpont hasznos ha tanulunk, káros ha nem.
nincsenek jogaink és határaink olyan tudatosság mellett mint a miénk. az hogy mivel ártasz és mivel nem az emberileg nem belátható. dolgozhatsz magadért, dolgozhatsz másokért, vagy lavírozhatsz a kettő között. nincs különbség. előbb-utóbb eltűnnek a "mások". de ezeket te már úgyis tudod. :)

nem értem mit nem értesz ezen? :)
türelmes vagyok és figyelek. az élet fejlődés, próbatételek, hibák és kísérletek sorozata. leckéket kapunk és megtanuljuk őket, vagy ha nem megy... nemértjük, elakadunk, pörgünk rajta akkor szenvedünk. szerintem. nem csinálok olyat amit nem szeretek vagy amit nem akarok, mert nem akarom nehezíteni az életem. mindenféle dolgok jönnek amúgy is.. történnek amúgy is. balesetek, rossz dolgok, butaságok. de amikor épp dönthetek (mindig) akkor próbálom úgy csinálni hogy...

kötözködés mentesen persze

a kommunikáció szerintem autokannibalizmus :)

Névtelen írta...

Bocs, hogy beleszólok de nemértem. D, ezt fejtsd már ki.

D. írta...

most rohanok vizsgázni de majd este megpróbálok válaszolni.. bármi is a kérdés. vagyis... mit nem értesz p?

Névtelen írta...

Ezt a nemhiszem dolgot nem értem. Meg hogy miért mindegy hogy mit csinálok. Bocs de elég depisen hangzik.

D. írta...

nem szeretem ezt magyarázni ám legyen: a buddhizmusnak az az ága amit én gyakoroltam úgy tartja, hogy a tanítás elmétől elméig terjed. ennek alapja a virág-beszéd. ahogy Gibran írta: "A szavak csak morzsák, amik a földre estek a tudat lakomájának asztaláról." kognitív folyamat, nem magyarázható (ezért pardox hogy éppen azt teszem) legfeljebb serkenthető és/vagy motiválható szavak által. a szemlélődés és meditáció, az elvonulás is fontos, de a tett, a gyakorlat a legcélravezetőbb. ezért magadnak kell utánnajárnod a dolgoknak, nem szabad feltétlenül másoknak hinni. saját tapasztalatokon keresztül valósul meg a felismerés/feleszmélés. a valóság, a világ csupán látszat, ahogy te magad is az vagy.

nagyon is számít hogy mit csinálsz. a személyes önfejlesztés által nagyobb tudatosságra teszel szert, ami pozitívan befolyásolja majd a döntéseidet és így a környezetedet, tehát belülről kifelé hat, míg ha másokért dolgozol azzal is te leszel több, de az meg kívülről befelé működik. a megvilágosodás, sohasem önző cselekedet, a mindenség lesz több általa. bizonyos tudatossági szinten már nincs szükség dogmákra és szabályokra, mert kizárólag helyesen vagy képes cselekedni. átlátod az összefüggéseket. nem úszol az árral, hanem te magad is hullám leszel. nem aggódsz sem magadért sem másokért mert rájössz, hogy nem csak cselekvő vagy, a dharma hatóeleme, hanem eszköze is a karmának, rajtad keresztül és általad is megnyilatkozik. és mivel a minden egy ezért egy ponton túl nincsenek "mások". Nagy Hegy komám ezt úgy írta le, hogy csupa ismerős arcot látsz bármerre mész. senki és semmi sem idegen. a mi régi mesterünk például még sohasem járt ebben az országban azelőtt, mégsem tévedt el egyetlen egyszer sem.

remélem kimerítő voltam, bár lehet végül már nem is arra válaszoltam amit kérdeztél.. :)
látod, szavak. élőben egyszerűebb ez is :)

Névtelen írta...

Oké, köszi. Akkor nem faggatózom. :)