Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. június 10., kedd

log

bodies... ez a kultúrmanzárd a halottnyerítés és a maradandó maradiság saját barátja. néha elkerített és feledhető szervezeti dráma zajlott bennem, de valószínüleg csak azért mert a saját tapasztalat azonnal ihlette a látványhoz a fűrészvisítást és a szóvicceket, de amúgy igazán nem mondható el, hogy felrázná az embert. nemértem sem a bámészt, sem a fintorit. egyszerűen unalmas az egész. a test és lélek meg klasszikusan uncsi. a többi titok.

hordtam, rakodtam, néztem, olvastam és emésztettem ma.

sikerült úgy megkevernem a napomat és az összes beviteli egységet, hogy összeolvadtak az információhadarás egy szépített változatává. aztán meg kapkodtam a fejem. kivagyi gondolatiság és a logikai elegancia találkozott az "egy dologban vagyok jó, éljünk meg ebből" típus rész-szintézisével, hyper-text furkálódást követően is még mindig kurvakevés ez. semmi sem tudja feledtetni az alváshiány igazi élét. megoldást fogok találni, csak módszeresnek kell lennem. a fizikai és szellemi terhelés nem vezet sehova.

Nincsenek megjegyzések: