Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. június 24., kedd

köszönet a tartózkodásért

a játékelmélet életképes tételei a gyakorlatban úgy látszik tökéletesen bevállnak. el sem merem hinni. a nagyobb vizsgálati térben a magatartásom által befolyásolt közeg pontosan úgy reagál mindenre, ahogy az megjósolható volt. beszállt aki beszállt, kiszállt aki kiszállt. minden lépés összehangolt és jól megfigyelhető "mém-logikát" követ.
a kisebb befogott felület "mikro-társadalom" a munkahelyem, még ezeket a várakozásaimat is fölülmúlta. a már beindított folyamatok eredményei nemcsak hogy pontosan egyeznek az elvárttal, de a hatás-mechanizmusok egyel további szintjén mintakövetőnek bizonyultak.
annyira szeretném számszerűsíteni az eredményeimet, de az már tényleg embertelen lenne.

az egyszerű emberi interakciókban a mértani kritika ugyancsak működik. beszarás.
félelmetesen pontosan be lehet lőni az én-védő autómatika és a teljes tagadás megjelenését.
van az egészben valami hihetetlenül kiábrándító és gyomorforgató.

9 megjegyzés:

Tara írta...

letörölni nem törlöm a bejegyzéseket, az felesleges, és ezt sem olvasnám, ha valaki nem küldte volna el linkbe,, ennek törénete hosszú..remélem nem rám céloztál a be és kiszállóként, minthogy én rád nem..Az viszont igaz, hogy ért néhány kellemetlen reakció azon esetekben, mikor mások nem úgy reagáltak mint te, hanem brutál támadólag. hmm..godoltam, lelépek. nem menekvésből, hanem mer' ugyan minek..én ezt fogadásból próbáltam ki..már, a blogot..és vesztettem, mert én szálltam ki előbb. :)
persze, lehet közöm nincs a bejegyzésedhez, de hogynemár', hogy ily véletlen egybeesés után erre asszociálok..
asszem az én szerepem az volt, hogy megmutattalak a blogomból ismert Pajtinőnek, akivel remeket kommunikáltál tegnap, ahogy olvastam, és ez tök jó..már, nekem legalábbis jó volt olvasni.
nahh mind1...azért, te legalább nem küldtél el furcsa éghajlatú helyekre, egy kommentért. valószínűleg ez természetes, de azért kösz.
örültem.
üdv :)

Tara írta...

viszont, lehet h. most én vagyok paraszt,amilyenek velem voltak..de ez amiket írtál..hogy te..meg az emeberek..ez csúnya dolog. mármint..és ha tényleg befolyásolod a környezetedet (mellesleg, naná, mindenki..s lehet ezzel játszani, hogyne), akkor mi van? szóval: noés?
ebben én nem látok semmi különöset, semmi lényegeset. legfeljebb harcot energiákért..
játszani egy katicás labdával, jobb :)

D. írta...

üdv. (ez megint lassan megy mert közben dolgozok + próbálok példátmutatni) szóval az olvasásról is lemondasz? :)

szeretem a hosszú történeteket.

nem nem és nem. :)
a bejegyzés nem ide vonatkozott. a tieddel pedig egyetértettem (részben). kíváncsi lettem nemrég, adta magát a helyzet és kísérleteztem kicsit. csak az eredményre nem voltam felkészülve.

sajnálom, hogy így bántak veled, de nekem nem kell magyarázkodnod (ha ez az volt) nem bírálom amit teszel, ha mész hát mész.
én az első kommented után végigolvastalak és nekem jó volt az. találtam benned olyat ami én vagyok.
a fogadás elveszhet Tara, a fontos, hogy a lecke ne vesszen el.

tudtam ám, hogy kivel beszélek tegnap, a véletlenek ugye... :)
veled is jót kommunikáltunk. a "szereped" pedig közvetve ugyan, de előhalászott nálam egy csomó dolgot, régi kapcsolatokat elevenítettem fel azóta, törött részeket vettem elő.. lám, sose tudhatod (énse). nem volt miért elküldjelek bárhova is.. jólnevelt voltál, valószínüleg ez természetes, de azért köszi.

ha valami van tudod hol lakom.
páp.(bár nyílvánvalóan nem megyünk sehova)

D. írta...

attól lennél paraszt, hogy elmondod a véleményed?

vannak dolgok amiket csak élesben lehet kipróbálni. pontosan a befolyásolás volt a cél. igen, ez csúnya dolognak tűnhet. saját telepekről megyek. labdázni tényleg jobb.

Tara írta...

tudtad? :)
nem tudtam , hogy tudtad :)
és azt azért nem sejtem hol laksz

különben, iwiwről is lejöttem,mert elegem lett abból, hogy örülök annak ki megy férjhez, ki babázik le, annélkül, h. ő ebből bármit érezne..h. felhívnám..elkényelmesít sok tekintetben...azóta, pl. kevesebb emberrel ismerkedem meg az utcán egy-két órás beszélgetésre.
jaa, de a lényeg, hogy mivel lejöttem, nem tudom már az e-mail címed..
az olvasás..nekem csak itt van gépem..és annyival szarabbul végzem a munkám ha kalandozom, hogy mivel most végre temérdek, nem helyes.felpörögtem.

D. írta...

jaja.
mostanában meglepően sokan találják meg a blogjaimat, ami csak azért vicces, mert blokkoltam a keresőket. "tehát valaki megszegte az első 2 szabályt". azt se tudom, te hogy találtad meg.
ptar-nak is te mutattál? csak érdekel?
átvitt értelemben gondoltam a lakást.
az ímélkedést majd megoldjuk valahogy ha visszajöttem.
jó pörgést.

Tara írta...

nah, gyorsan..szóval..nem tudom ki az a ptar...én csak Pajtinőmnek mutattalak,mert hasonló dolgok terén hasonló mélységekben gondokodtok.., elfelejtettem milyen néven beszélgettetek..szóval, csak Neki.

Egy haverom blogjából bementem egy csajéba -azon is kiakadtam, h. kiakasztó hisztérikussága ellenére minden nap olvastam, nem tudom miért, biztos mert régen pont olyan voltam, de igazán, és ez felbosszantott ...wááá..tök cikki, de ez van...Szóval,a lány kedvenc-blogjainak listájánál azt mondtam, most rákattintok valakire, és az fontos lesz ennél az állomásnál.
és a Tiéd volt(mily megható:) )...kb. fél évig olvastam, aztán eltűnt az ő blogja is, a Tiéd is aztán meglett, mert kommentált egy ismerős másik blogot...juujjj..ezmár olyan brazilos :)
hát, így

Tara írta...

visszavonom a lányra írtakat..csúnya dolog :(
szégyelljed el magad Tara!

D. írta...

:DDDD

jó. értek mindent.

ptar kommentelt máshol, ő meg a te blogodat olvasta eddig és onnan jutott hozzám.