Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. június 15., vasárnap

ejj!

újra a tirpák indulatszó.
6kor keltem, zötykölődtem, istálót dagasztottam, főztem, lőttem(egy kicsit), csutakoltam, futattam, pányváztam, száronvezettem, kutyáztam, birkáztam, paciztam, pálinkáztam, boroztam, Berjének vágtam frizurát, és fazonranyírtam 2 pulit. mindezt úgy, hogy végig árnyékban legyek!

Agust kihozta a tanyára az apai unokatestvéreit, lett akkora cigányos-gádzsis-bográcsozás, hogy még (apropó barátságosan elmagyarázta valaki végre, miért ne cigányozzak). kurvanagy köszönöm nekik, nélkülük a mai nap kibaszott nehéz lett volna, bár így is majdnem megszakadtunk. én bűzlök, mint egy napon hagyott magzat, mindenem fáj, és már a levegővételtől is izomlázam van. kajálni még nem nagyon volt időm és fényképezni se tudtam, de cirka 12 óra alatt elvégeztük egy hét munkáját.

konklúzió:
- a szarszagot magát egy idő után megszokja az ember, aztán már csak csendben sirdogálsz ahogy marja a tüdődet.
- a pulikutya elég hip lény. divat és wellness a mindene.
- nemtudom, hogy beszélhetünk e cigánykonyháról, mint egységes valamiről, vagy a mait csak jelenség szinten szabad kiemelni, de odabasz. csípőstúró rulez!
- ne dőlj neki frissen épült vályogfalnak.
-Berje kutyaszerű vonásai ellenére nem hozza vissza a botot, de ha elég ideig símogatod a hasát, akkor az oldalárafekszik! ilyet még a BÜDÖSÉLETBEN nem láttam.
- a birkák kurvajól lopakodnak.
-a kecske idős korára olyan lesz, mint a keljfeljancsi. ha felrúgod, ugyanazzal a lendülettel felkel.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

a kecske vicces állat. van amolyan hülyefura érdekeltségünk fenn szatmárcsekén, ott van a szomszédban egy birkanyáj, annak a főkolomposa egy rikta rafkós kecske, mindig hozza suttyomban a nyájat, mert nálunk még van fű, megáll a kapuban és szemrehányóan mekeg, ha netán nem engedjük be.

a pulikutya milyen módon veszi igénybe a wellness-szolgáltatásokat?

D. írta...

a kecske fura állat. k.o.-val tudnánk hajnalig sorolni miért. többek között a második olyan háziasított lény, ami külön jelzéseket ad az ember felé. tehát valszeg konkrétan olyankor hozzátok szól.

Agustus ráállított, hogy nyírjam meg a pulikat kicsit, mert kezdenek megőrülni. Mit mondjak.. egy csapat vén kokszosban több a lelki nyugalom, mint ebben a kettőben. Gyakorlatilag a birkanyírót nem kellett tolnom, a kutyák ellenkezőleg mentek alatta. Aztán jött a nyű-írtó samponos kezelés, amit annyira élveztek, hogy az öreg puli oldalradőlt és elaludt a lavorban. Jó hogy észrevettem a buborékokat és kikaptam. Végig vigyorogtak. A nevemet nem jegyezték meg. KUrva vagyok. :(

Névtelen írta...

igen, azért mondom, hogy szemrehányóan >8) ha nagyon belelovalja magát, szinte szikrázik a felháborodástól.

elaludt! háhá! ilyet még sose hallottam. hogy fürdetés közben. ez nem kurvaság, csak simán szolgáltató vagy, ők meg vendégek >8)


[nézd el nekem a beszűkültséget, holnap ebből vizsgázom]

D. írta...

miből? kecskékből? pulifürdetésből? vagy kurvákból?

beszűkültség?

szorítok, hajrá!

Névtelen írta...

szolgáltatásmarketingből.

köszi.

D. írta...

:) szolgmart? akkor inkább pihenjél, mint tanuljál.