Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. június 20., péntek

dupla

kurvasokminden történik azért megpróbálom:

- ezerkétszázzal ingázok és dolgozok a házon, nemsokára valószínüleg befejezzük. e mellé minden este csúszok valahol, tehát elég fáradt vagyok és nyűgös.
- beszereztünk egy vérfarkast ami őrzi jelenleg Döme, akinek én vagyok az egyedüli barátja. szomorú szar élete van valóban. (mondtam már, hogy kurvanagy? az.)
- a hubertuszos fácán nagyon bejött mindenkinek, sok új hódolóm van, ami kevésbé érdekel mert nagy részük férjezett. apropó rajtam van a nemződüh, fokozott kontroll alatt tartom magam, de kitudja meddig. Edward túlerőben. engedélyt kell szereznem emberölésre.
- tudod hogy szeretnek (vagy szükségük van rád) a munkahelyeden, ha a főnököd és munkatársaid random időpontokban durván fullos pizzákat és egyéb ételeket rendelnek neked (hozzádhaza), hogy hátha aznap eszel is valamit.
- valóssággal forr a vérem, tesztoszteron száguld benne, gyúrok, falazok, glettelek, kertészkedek... CSINÁLOK MINDENT CSAK MÉÉÉG MÉÉG!
- azon vagyok hogy saját vállalkozásba kezdek design-firm területen.. még minden vérködös de vannak már biztos pontok.
- a dolgok tükrözve történnek velem és másokkal. minden kettessével jön.
- pár nap múlva napforduló... lehet ez mind azért. valószínüleg addigra teljesen elborulok.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ilyen példányt érdemes életbentartani. <3 <3 <3
>((O v O))<

D. írta...

az vagyok bazdmeg Mozsy PÉLDÁNY!
(amúgy pirul)

Névtelen írta...

Mi a lányokkal kollektíven belédestünk sajni :P de mostmár megyünk haza(van aki nem délig dolgozik) XOXOX

D. írta...

ezt jó tudni >:)
majd beírom a naplómba.