Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. június 14., szombat

idealism 213th

Pongrác úr "Ne Baszakodjon kopasz!!!" arckifejezése

...és mikor derűs.

Itt épp jóképű.


Vettem Kevének leming. Elég pici és fokozottan buta. Megpróbáltam lefotózni, de folyton szaladgál. Rankó Dénes Márta Penicilinnek neveztem el, de majd elmúlik. Lerajzolom inkább. Fura és füttyög is. Pongrác komolyan felfigyelt a hangra és a konyháig bejött, majd elnézést kért és távozott. Akkora Pro!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

mekkora forma. már csak egy pipa hiányzik a szájából.

D. írta...

nana! még bármi megeshet. :(

Névtelen írta...

és ez miért szomorú?

D. írta...

az ilyeneket elképzelni vicces. látni nem. vagyis jöhet rosszkor.

Névtelen írta...

jah, értem, sorry.

D. írta...

igazából én kérek elnézést. nemtudom miért ijesztett meg ez egy pillanatra, de már elmúlt.