Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. június 10., kedd

"nyög"


lakásba belépve (b/e)lső hang (b/e)lső kérdése: mi ez a szag?nosztalgiától csöpögve forog az agyamban a kés ->régi albérlet ->pálinkadealerkedés ->hajsza, mámror, létezhetetlen közindulat.

penész--?

olyan kibaszott fáradt vagyok, hogy inkább hagyjuk. hazaestem -> ha most nem alszom akkor soha...

annyira fellelkesedtem ettől a gondolatától, hogy nem megy. hurrá.

tegnap: felmentünk a hegyre a házhoz, hogy megnézzük (nemvicc) hogyan nő a fű.mindig is szkeptikus voltam, ha ilyen ingoványos alapokon kellett csinálnom valamit.persze hogy ottragadtunk "előkészítő munkálatokat" végezni ->szemétszedés + pakolás + zárcsere, vissza BP. életemben nem hallottam ennyi dagadt-viccet.

ma: ingázás:: hegy<->BP. kaszálás és további közmunka (napon), amit gyakorlatilag egyedül kellett végeznem, merthogy: mindenki amihez ért.
A: a tetőn molyol(=fekszik, szív)
B: kerítést támaszt és egy korpulens cigánnyal osztja meg az aznapi vicc adagot(a koma több szempontból SEM célcsoport)
C: a belső terek feng-shui lehetőségeit mérlegeli 1db bot és 1db kaukázusi kefír segedelmével (MIAFASZ?!)
D: embernyi gazban kaszál és szenved a napon, csak a cél lebeg a szeme előtt (meg körülbelül 4milliárd különféle bogár) és csendben motyog: "ha te nem csinálod meg akkor senki". végül felbasztam magam és rákényszerítettem a többi betűt is némi haszontevékenységre.
korpulens cigány szupervájzolta a dolgot: a neve Gábor.

a ház amúgy köszöni jól van, kicsit ellepte a táj, de további wellness programokat tervezünk. a betörési kísérletek elkerülésére új zárakat tettünk fel, plusz elöl a fűben felhúztam 4 ív szögesdrótot térdmagasságban. ott direkt nem nyírtam ma (nem mintha a kerítés és a rengeteg maga nem jelentene elég akadályt). blokkosítottuk az elvégzendő feladatokat, idő/cselekvő alanya/eszközök-szerint. mivel az én dömperem otthon van ezért vagy felhozom (kizárt), vagy mindig akkor megyek ha valaki más is megy. nem szeretem ezt.
de sok szép emlék lakik itt, remélhetőleg majd egy darabig én is.

csütörtökön kg-szig. túl tompa vagyok ahhoz hogy bármit is értsek -> minden kurvabonyolult és kurvafeleslegesnek tűnik papíron innen és túl. az összetett mondatok csudás dolgok, szeretem a robotpilótát ->"diktál a beteg, írja a doktor".

ma hullák. kell valami ami szarabbul néz ki, mint én.

Nincsenek megjegyzések: