Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. június 7., szombat

fin

itthon. lények. csend.
Miért van az hogy ahányszor beszélgetek valakivel a Harcosok Klubbjáról az rendszerint megy és átgondolja az életét? Hogy nem lehet érteni egy olyan filmet, amit elvileg mindenki úgy szeret?

Diplomás bölcsészlány (vastagkeretes szemüveg, mély dekoltázs, pattanásos, kék-eres csöcsök):
- Hallod, te elég fura egy alak vagy.
D: - Ezt mondták már páran.
Db: - Nem de tényleg. Leültél ide elmondtál 4-5 abszurd faszságot, kiröhögtünk, valaki rákérdezett, beszéltél 10 percet és azóta ezek tűnnek a legtermészetesebb dolgoknak a világon.
D: - Igen azt is mondják, hogy sokat beszélek.
Db: - Ezek honnan jönnek neked?
D: - Volt már olyan, hogy vizsgára tanultál, vagy pizsamaparti volt vagy valami és fent voltál egész éjjel?
Db: - Persze.
D: - Hogy érezted magad utánna?
Db: - Mint, akit a sátán seggéből húztak ki.
D: - Na nekem minden napom ilyen.
Db: - Ú.
D: - Csak alkalmazkodtam. Onnantól kezdve, hogy nem alszol a világ kurvaegyszerű dolgok halmazává változik. Olyan lesz, mint egy bűvésztrükk, amit már ezerszer láttál.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nemtudom, hogy ezt milyen alja menyílvánulásommal érdemeltem ki, de legközelebb még talán azt is írd oda, hogy milyen kurva dagadt vagyok bazdmeg!

Névtelen írta...

kussolj már gombóc ott se voltál!

D. írta...

daróc! :D ez jó.
3: nem voltál ott, nem vagy dagadt, sose láttam a csöcsöd. a depressziós-wannabe-kből meg már elegem van.