Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. június 3., kedd

metrikus

Tegnap éjfél körül riasztott egy komám, hogy valami borzalmas rohama van a barátnőjének és én azonnal menjek oda. Miért pont én és miért pont akkor... nem értettem, de ha a D-jel fent van az égen akkor nem lehet teketóriázni. Lévén a Vitulában voltam és ő a wesselényin lakik elindultam oda rögvest, közben pedig hívtam Tibort, hogy ha esetleg orvosi segítség kéne álljon készen, természetesen Tibor ki volt kapcsolva, mentőorvosnak minek a telefon.
Odaértem rohamvást, csengetek, rohanok fel a negyedikre, nyitja az ajtót, nyomulok be a lakásba, hálószobába be, ahol ájult apró lány fekszik főleg és konkrétan. Közben kérdezem mivan? "Hát... hát így remegett meg minden aztán nem mozdult." Legjobb tudásom szerint megnéztem mibaja, pici noszogtatás után magához is tért. Szex közben folytogatta a koma, attól ájult el. "Nade mitől remegett?" Orgazmusnak hívják kisbarátom, amikor a lányoknak nagyon jó akkor egy kicsit így csinálnak. Szerencsétlen gyökér. Lassan harminc vagy és nem láttál még ilyet, azabaj.

Befejeztem a pakolást, megfordítottam a lakást és vele a "rezgéseimet". Aaki szerint ez azt jelenti, hogy "készenállok a változásra". Mi mindent tudnak ezek az ázsiaiak. Pont leszarom. Megtaláltam a pókomat Banánt, akit beköltözésem óta nem láttam. A hálójának maradékait vizsgálva kiderült, hogy ő volt a molyinváziót megakasztó fogaskerék, szép nagyra is nőtt közben. Bepakoltam egy befőttes üvegbe és miután tanulmányoztam a természetét, úgy döntöttem, hogy túlságosan nagy, egzotikus és agresszív ahhoz, hogy továbbra is nálam lakjon. Stílszerűen kitelepítettem a Szabadság térre. Az én lakásomban ne legyen olyan pók ami Magyarországon alapból nincs.

Ja igen. Az ég küldött nekem egy hatalmas világos cirmos kandúr macskát, aki mint a szfinx ült az ajtóm előtt naphosszat és a madarakat leste/távoltartotta. Komoly fejbólintással köszönünk egymásnak, mikor jövök-megyek. Semmi simi, semmi buzulás. He's a Pro.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

jogokat a molylepkéknek!

amúgy ilyen égbőlpottyant cirmosunk nekünk is volt. egyszercsak ott feküdt a lábtörlőn abban a tipikusan macskás grillcsirke-pózban, aztán el se ment többé. igazi joviális úr volt. pár év múlva valami seggfej megmérgezte.

D. írta...

Nem szeretem a molyokat. Nem az a bajom velük, hogy szószerint élnek-halnak a dugásért, hanem egyszerűen az én lakásomban ne kolbászoljon semmi, ami híján van a megfelelő szerveknek (a kifejlett ruhamoly nem rendelkezik gyomorral). Én már csak ilyen vaskalapos konzervatív fasz vagyok.

A macska nem égbőlpottyant, a negyedik emeleten lakik a család + nagymama egységével és Pongrácnak fogom holnaptól nevezni. Valószínüleg neki sohasem fog baja esni ugyanis VÉRPROFI. Ez látszik is rajta.

Sajnálom a tiedet.