Blogkép és tartalom kopirájt báj Dé. Egyéb kreatív anyagok úgyszintén. Alkotói jogaim megsértése peres eljárást von maga után és nem mellesleg FELZABÁLLAK ANYÁD SÍRJÁRÓL.

2008. június 4., szerda

Insolitus Culinaris

Rajtakapott Aaki a főzésen.
Megsajnáltam Bowert, ugyanis szegény gyereknek csak ilyen reform-szerű ételeket készít a sushi-huszár és még azok közül is a lehető legbetegebb-szerűeket és legkisebb tápanyag tartalmúakat. Aaki fogalmai a húsról valamiféle zselét takarnak ami némi idegen folyadékban tocsog, körülötte pedig valami lehelletfinom hám feszül. Ekkora embernek ez nagyon kevés, szóval megkérdeztem: "Mit ennél szívem csücske?"
"MARHÁÁÁT!" - jött a válasz, nagy könyörgő szemekkel. A piacozás délután egyszerű volt, a főzés már kevésbé, egyik kezemmel vágtam, csíkoztam, fűszereztem, sütöttem, a másik kezemmel a muslicokat tartottam távol a készülő mártástól (Aaki kisasszony szereti a gyümölcsöt, főleg félig elfogyasztva magárahagyni a lakás különböző pontjain), a harmadik kezemmel Csöpit tartottam távol a nyers hústól ami Liverpool-i emlékeket ébresztette benne és mivel ma kapta az utolsó oltásait, ezért folyamatosan nyíít és egyhelyben keringet, a negyedik kezemmel pedig tükörtojásokat sütöttem összesen négyet fejenként. Egyen a gyerek rendesen. Ekkor állított be 3 órányi interurbán beszélgetését befejezve a ház asszonya és csak meredtek a szemei a véres hús, a nyűvő kutya, a musclicok és a nyáladzó Bower láttan. Végül olyan "najó most az egyszer" fejet vágott, leült az asztalhoz és megkérdezte mi a vacsora. Pontosan addig tartott elmagyarázni, mint ameddig elkészült. A fíling miatt vettünk Bombardier-t is, pinteset, hogy a vérebbel, kormos, vérszagú sztékkel és sűrű szósszal együtt meglegyen a Jóöreg Britt Fíling. Aaki persze "no eggs please". Ezt sohasem fogom megérteni, a gecit azt kétpofára ha lehet, de a tojás az "pfúúúj".

Nagy fasza főzés után jövök haza, tele a fejem tervekkel, hogy mit ennék a sok piára, erre triv, hogy nincs itthon még egy üveg ásványvíz se, nemhogy valami kaja.

Fockin' 'somnia!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszi, ez kellett. Amúgy Aeki azóta nem volt hányt :)

D. írta...

Mármint nem volt hányni? Nah, akkor csak jót sütöttem. Visszavonom, hogy kár belé. :)